Fredag kväll

hejsan svejsan (:

eftersom jag är sjuk har jag bara legat hemma idag. Har sätt film, den hette typ mångalen ^ men den var faktiskt bra. Var en kärleksfilm haha. Handlade om en tjej som skulle gifta sig men då åkte mannen iväg och medans han var borta så umgicks hon med mannens brorsa. Det slutade med att hon gifte sig med brorsan istället. Men han var mycket mycket snyggare så det var bättre det! haha.
När man bara ligger hemma blir man så himlans shoppingsugen! Jag har sätt en munkjacka, eller a en tjocktröja helt enkelt. Den ser helt vanlig ut typ fast kragen är jättehög, så det blir som en stor polotröja. haha det låter rätt skumt men är faktiskt snyggt! Jag tänkte att jag skulle köpa en vit, som man kan ha till sommaren lixom. Kostar typ bara runt två hundra spänn så är ett riktigt kap haha ;) hittade ingen bild men finns i alla möjliga olika varianter och färger på H&M divided! Skulle även vilja ha någon form av skepparkavaj. Någon som vet var dom har snygga sånna?

PUSS

           
       filmen                skepparkavaj
                                   (från H&M tror jag)

Kommentarer
Postat av: emelie

låter mysigt, men jag förstår din shoppinglängtan haha. jag tror att h6m är det bästa stället att leta efter skepparkavajer ^ det var där jag köpte min (a) puss o krya på dej.

2007-12-29 @ 09:38:33
URL: http://emsau.blogg.se
Postat av: saga

a okej, tack så mkt :) puss.

2007-12-29 @ 13:24:37
URL: http://sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0