Fredag (natten till lördag)

Hej sverige, världen, universum .. eller nåt :)

Blir nog ett ganska kort inlägg men what ever.
Nu är det lördag fast dt känns ju som fredag eftersom klockan är 00:50 typ. men när jag skriver idag menar jag egentligen igår fast dt känns ju som att idag är idag men idag är egentligen igår fast skit samma haha. Men iaf "idag" (alltså fredag) vaknade jag vid kl 1, eller papi väckte mig genom att han dammsög. jag hjälpte honom så tjänade man lite pengar. det kan ju behövas ;) men sen helt plötsligt hade typ hela dagen gått och så var klockan typ fem. då åkte vi in till stan och träffade mami så åkte vi till grönan. det var mysigt och framför allt fick man värsta julfeelingsen lixom. efter dt åt vi på restaurang och jag åt fisk typ. det var väldigt gott måste jag säga! men iaf sen begedde eller begav (vad man nu säger) vi oss hemåt och jag hann knappt komma in så gick jag ut igen. träffade folk typ theodor och dom :) vi hade tråkigt eller kanske inte tråkigt men brist på att ha ngt att göra så vi spenderade kvällen på 7eleven och största tönten som anton e så köpte han internettid så han kunde gå in på playahead haha. sen gick jag alva och tina hem och nu sitter jag hära i min ensamhet. haha. Men på tal om alva och tina så var dom och köpte julklappar idag typ och dt var jäkligt smart för shit det är verkligen inte alls många dagar kvar till jul. och imorgon måste jag handla julklappar och på tv'n sa dom att Lördagen innan julafton dvs. imorgon (eller egentligen idag då haha) är den värsta shoppingdagen på året. med mest folk som är ute och handlar ever!! aja jag får väll ge mig iväg och hoppas på att inte dö där bland alla människor. på kvällen ska vi iväg på middag hos la familia Frykman's hihi. dt blir nog trevligt :)

Nu ska vi se om det är ngt roligt på tv, GODNATT PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0