Fredag

HEJ MÄNNISKOR, NU ERE HEEEEEEEEEEEEEEEEEELG!

Antar att ni är lika himlans fruktansvärt glada över det som jag. Den här veckan har bara gått så jäklans snabbt, och jag vet inte om jag har drömt eller inte. Det känns som att jag knappt har gått i skolan lr nåt, det är helskumt haha. Men nu är det som sagt helg eller jag vet inte ifall fredag räknas som helg (?) men det är iaf ingen skola i morrn! Men ja sitter här och lyssnar på lugna favoriter (musik och romantik thihi) och har typ fett mysigt med mig sj haha ^
Jag känner att jag vill göra lite fint på mitt rum, typ byta gardiner och fixa lite. fast jag vet inte riktigt om jag orkar det. Känner mig så jävla seg, eller knr att ja inte pallar börja med värsta grejen som jag sen ändå inte orkar slutföra lr vad man ska säga haha. lat

Idag ska jag och sis' baka peppppiiiisar ;D alltså pepparkakor för er som inte förstår vad peppisar betyder. Nej men vi skulle ju ha gjort det antingen idag eller imorrn men imorrn hinner jag inte det så de får bli idag. Jag har hittat ett recept på pepparkaksdeg men jag tror inte att vi pallar baka själva degen, är ju lättare att bara gå och köpa en deg lixom. men men vi får väll se hur vi gör. Det ska bli mums med peppisar iaf. Kanske ska baka lussebullar när vi ändå håller på, ja lärde ju mig det igår på hemkunskapen haha.

Tänkte bara säga att idag i plugget lämnade vi in fördjupningsarbetet så nu slipper jag ha med det att göra på flera veckor. haha fetttt sköönt! dt kmr inte alls gå bra. Men aja, jag fick VG + som slutbetyg på spanskan. eller egentligen får vi inte ha + och så men jaime sa att de lätt fanns chans att jag kan jobba mig upp till mvg, det är inte så jättejättelångt ifrån lixom. det tycker ja e vg + haha.


Jag håller faktiskt på och lär mig spela gitarr och för att bli bra ska man spela varenda himlans dag har jag hört men jag vill så gääärna lära mig så nu ska jag spela lite. fast då måste jag stänga av lugna favoriter för det blir helt fel om jag spelar och lyssnar samtidigt på två helt olika låtar. haha jag kan inte göra två saker samtidigt fast ja e tjej. det är ju lite skamligt nästan. men jag kan ju göra andra saker samtidigt. men men vi hörs.


TREVLIG HELG!


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha här lägger vi själva till + lite här & var haha. fast du har rätt, de är så hih

2007-12-14 @ 17:23:36
Postat av: Jenny

tänkte också bara säga .. I´m back på bloggen ;) hha

2007-12-14 @ 17:47:20
URL: http://corradino.blogg.se
Postat av: saga

hihi jo precis.
JA VET BRAAO! :D

2007-12-14 @ 20:23:40
URL: http://sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0