Lördag (egentligen söndag)

hejs!

Nu kom jag precis in. Satt i trapphuset med kalle och jerry ^ men alltså dom skulle till wille men så bläv det typ inte så då tog dom mig i andra hand. åh va dom e snälla va .. haha aja. men innan det var jag ute med typ folk och vi försökte få komma in hos anton m men nehepps han ville inte öppna åt oss.
Men shit nu har jag färgat håret. Allting e klart. Fast grejen e den att det typ inte är ngn skillnad. Eller alltså det är typ mörkare nertill och så ljusare vid hårbotten eller a. Tror jag ska färga en gång till så det lixom blir lite mer, fast får se. För nu är det inte sån stor skillnad som sagt. Fast jo lite skillnad är det ju. aja, haha. vi får se helt enkelt. Men jag tänkte se lite tv nu faktiskt. men tänkte bara säga att tina har skaffat blogg nu! Klicka på hennes namn så kmr du direkt dit :)

PUSS Å GONATT'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0