Lördag kväll, så egentligen söndag

HEJ! :)

Måste bara börja med att berätta, att igår kväll så var jag vid skolan och då träffade vi micke, malin och henrik och dom för det hade vart personalfest haha. det hade ABSOLUT INTE varit alkohol inblandat :)
Men iaf, idag fyller Savannah älsklingen år. GRATTIS!

Jag, Alva och Tina träffades runt tolv, vi gick upp extra tidigt, och så åkte vi in till stan. vi tog och fikade på museet för där bjuder dom på kakor och saft haha. men sen shoppade vi. Vi köpte present till Savannah vilket var: en top från Gina Tricot, Örhängen, och en mugg som det stod blondiner har roligare på typ ^
Jag köpte en bh från H&M och en halsduk och en klännig från gina tricot. Jag såg en mobil som jag kanske skulle vilja ha, jag får se.
Vi var typ på stan hela dagen och jag hann knappt komma hem så var jag tvungen att åka iväg igen. Jag slog bara in presenterna. Vi träffade alla girls i kärrtorp och sen åkte vi till hard rock café. Vi firade savannah och hade jättemyys. haha vi åt massor av god mat! När vi var klara åkte vi hem till savannah där vi tjockisåt godis och chips och grej's. Det var en lyckad dag :)

ÅTERIGEN: GRATTIS SAVANNAH <3
Godnatt, pussis.


Kommentarer
Postat av: Jenny

det låter som en mycket lyckad dag :)
ses i morgon :)

2007-12-16 @ 12:40:46
URL: http://corradino.blogg.se
Postat av: saga

yyes :)

2007-12-16 @ 17:08:24
URL: http://sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0