Lördag senare

Hej svejs :)

Kom typ nyss hem. Var ju på stan med alva och tina, och savannah :) Vi gick nästan direkt till H&M och där var vi typ i flera timmar haha. Fast vi satt på deras fik, dt heter väll typ Moda. Så när vi gick därifrån hade typ alla affärer förutom Åhléns stängt. Men jag köpte BH och string på H&M. Alla köpte förresten bh'ar så (: men så köpte jag iaf hårfärg också. På H&M kostade färgen ca 70 kr men jag glömde köpa det så fick köpa på Åhléns istället. Där kostade färgen 95 kr men fick betala 59, haha det var ngt skummt med hon i kassan. Fast det var ju bra för mig men ;) Men det blir iaf en mycket ljusare nyans än jag har nu. Jag är jättenervös, och vet inte om jag ska färga ikväll eller senare. fast jag gör ikväll så att jag kan färga om det om några dagar om det blir heeemskt. Ska träffa alva och tina lite senare iaf. Dom får välja om ja ska färga nu på en gång. Gud ja dör. aja men dt går nog bra, hoppas jag på iaf! aja vi får väll se hur det går.

PUSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0