Lördag

HEJ!

Skriver ganska kort för jag ska snart träffa Alva. Vi ska in till stan och handla julklappar. Måste ju köpa till henne också men hon får väll se till att försvinna lite eller nåt haha. Tina är så seg så vi ska möta upp henne senare så då hinner vi handla till henne så länge :) Och så kan jag tänka mig att både ni två kmr läsa det här så jag skriver inget om vad presenterna ska bli eller vad man ska säga! haha men iaf idag har jag inte hunnit göra så mkt. vaknade för en dryg timma sen och har typ duschat och ätit frukost/lunch. Pratade med Corradino och hon skulle till ringen och handla julklappar med sin mami. Jussssste så fick jag BjörnBorg-trosor av min mami :) SNEL ^

Skriver senare!
Nu ska jag gå och dö bland alla människor, pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0