Måndag nyårsafton!

HEJHEJ :D

Idag är det alltså nyårsafton, och en vecka sen det var julafton. Tur vi har, det verkar fan som att vi får snö på nyår! Nu har det snöat sen jag vaknade (okej, jag har bara varit vaken i typ en kvart men endå) men om det fortsätter såhära så kmr det ju va helt vitt till ikväll. Det blir ju bara mer och mer snö, och tempraturen sjunker. Det ska antingen börja bli vår eller vara massor med snö! man orkar inte med att det är kallt och tråkigt lixom.
Men ikväll kmr kusinerna hit, vi skulle antingen vara här eller på lidingö men nu ska dom hit och det är bra, borta bra men hemma bäst som sagt ^ Men jag ska väll antagligen till hammarbybacken med folket (: vi får hoppas på att det blir en lyckad kväll och ett lyckat nytt år. Fast igår höll jag och tina på att dö när himlen färgades typ grön pga en raket. Fast vi blev ju rädda av ljudet alltså. Men vi blev rädda för en raket, undra hur det ska gå ikväll haha.

Jag och alva ska till mitt land några dagar snart, åh vad mysigt vi ska ha. tanken är att tina också ska med men hon e dum för hon ska typ utomlands. det va inte snelt av hon å åka ifrån oss sådära. tina som redan e så brun ^ haha <333

Nu ska jag måla om mina naglar, vart inge bra igår.
GOD FORTSÄTTNIG ;)
puss

Kommentarer
Postat av: emelie

god fortsättning, xd

2007-12-31 @ 15:16:27
Postat av: saga

haha ;)

2007-12-31 @ 15:22:21
URL: http://sagaf.blogg.se
Postat av: tina

Tahaaaaaaaa, raketer skrämmer oss :S
men jag vill till ditt land men lixom jag är grön och kall så jag vill utom lands med c(;
men jag vet inte när vi ska åka. aja pusss

2007-12-31 @ 21:08:01
URL: http://tinapour.blogg.se
Postat av: saga

hhaaa grön och kall ;) fast nej ja e grön! puss

2008-01-01 @ 04:03:06
URL: http://sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0