Måndag (senare)

tjaaaapps :)

Jag kom presajs hem. Har varit på sis' teateruppspel. HAHA KATASTROF!
Eller alltså det var jättebra och så + man fick fika efter thihi (massor av olika sorters kakor och så fanns det saft och kaffe) men typ en tjej spydde innan dom började så då fick vi sitta och vänta jättelänge och så pratade alla fett tyst så man hörde inte allting. A nej dt var jättejobbigt och jag skulle träffa Alva så jag satt där å va stressad och allting men aja det blev bra till slut iaf.
Jag och Alva drog till ungdomsgården och där var theo, kalle, erik och annat folk men vi typ spela gitarr och piano och grejer! Dt var rätt myys faktiskt.

Nu ska jag se lite på nobelmiddagen hade jag tänkt. Kalles farbror - Bengt Magnusson (I KNOW!) är typ programledare så då så är det ju faktiskt ett måste att man kollar :) Annars äre superkul att titta på alla fina klännigar. Eller fina e inte tillräckligt mäktigt. Klänningarna är verkligen "en bal på slottet" haha.
Men har tid att kolla på det och duscha och allting sen, har sovmorgon imorrn. YES!

PUSS OCH GODNATT :)

Kommentarer
Postat av: emelie

Bengt Magnusson?! , skojar du.. är det kalles farbror? :P

2007-12-11 @ 15:16:44
URL: http://emsau.blogg.se
Postat av: saga

Haha aaaa!

2007-12-11 @ 16:59:02
URL: http://sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0