Onsdag kväll

tjollahoppsan folket!

Nu är jag klar med mitt älskade (inte) hemkunskapshemprov! Känns så jävla skönt att det är över, och nu är det inte alls länge kvar till JULLOVET!! men iaf det enda vi har kvar är typ egna fördjupningsarbetet som ska in. herre gud vad hemskt. det ska lämnas in i morgon fast vi får två timmar på oss att skriva klart det ju. Men jag vet inte hur det här ska gå.
Att det inte kommer gå bra är en sak som är säker i alla fall!
Vi ska ha ngt förhör på alla olika ismer' och på människokroppen och sådära så det blir ju inte så himlans kul med tanke på att jag typ fattar nada. speciellt av ismerna. men men det får ta och lösa sig. Det enda som håller mig uppe är att jag vet att jag snart slipper alltihopa. Att det snart verkligen är juuuul! :)
åh va myysigt.

Men imorgon är det lucia, så då ska vi typ träffas innan åtta i skolan. Själv ska man inte gå luciatåget men dom som gör det lär ju behöva vara där ännu tidigare. shit pomfritt. Men det blir nog rätt kul :) Jag tkr faktiskt om lucia thihi. Nej nu ska jag duscha, wanna come? nej ja driver. eller? skoja. Fan, det är kväll och min humor har sjunkit till noll. Men men, ha ett bra liv alla söta människor (ha ett bra liv även ni som inte är söta msk) PUSSHEJ

Tänkte bara tillägga att Nelly har fixat blogg nu, så spana in henne på: www.nnells.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0