Onsdag

shupp :)

Jag har varit lite frånvarande men det är för att dt har hänt en jäkla massa saker men nu ska jag komma igång lite seriösare igen. Jag kan ju börja med att säga att det är onsdag idag som du vet och imorrn är det då alltså torsdag och det betyder att det är sista skoldagen!! Haha det är bara julspel och fika sen så är det JULLOV. Så jävla efterlängtat alltså. jag ska sova sova sova. eller nej, men nästan hihi. juste då får vi terminsbetygen också. går antagligen inte ut med ngt mvg men mest vg'n iaf :)

Idag gick vi bara i skolan mellan halv nio och lunch. killarna tittade typ på film och vi tjejer höll på och spelade teater (drama lixom) om i vilka situationer man ska göra vad och hur man ska bryta in om någon blir våldtagen eller mobbad och typ sånna saker. fast vi har snackat mkt om det i skolan så de vart lite tjatigt men lärorikt. Fast jag var typ inte med så mkt men ändå.

Jag hade feber igår, sääämst. vill inte vara sjuk på lovet bara. fast var ju i skolan idag eftersom jag mår mkt bättre men pallar inte vara sjuk hela tiden. har seriöst vart det från och till i flera månader nu ju.
det är så pisstråkigt och jobbigt så jag döör. blä, ja bara hostar hela tiden.
Men det är ju ingen snö hallå. det är en massa frost, så det ser ut som att det ligger ett litet lager av snö ute ju. men det är fortfarande inte snö. när jag gick till skolan var det fan -6 grader. då tycker jag att himlen kunde vara lite generös och ge mig lite snö. jag vill ha snöö!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0