Senare samma söndag

Trevlig .. eftermiddag. Eller kanske kväll. aja :)

Jag följde med mami in till stan, hon skulle på glöggträff hos ngn av hennes kompisar typ. Fast innan behövde hon byta en ljusslinga på Clas Ohlson så vi tog en omväg förbi gallerian. Vi bytte ljusslingan och köpte badskum och sånt på Åhléns. Sen tog jag tuben hem igen och sov. Jag är ju som sagt inte frisk.
Har hittat ett jättefint linne på H&M förresten, som inte hade vart fel att ha :) Fast det är ju jul snart och det sägs att man inte får köpa någonting til sig själv på heeeela december. Det är väll för att man ska få massor av julklappar och sånt sen. Åh vad jag längtar till julafton!

image3

Här är linnet. Fast finns snyggare i svart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0