Söndag (FJÄRDE ADVENT)

TJOLLAHOPP!

Idag är det (SERIÖST HALLÅ) dagen innan julafton, dan före dopparedan lixom. shit ja vet nästan inte vad jag ska ta mig till. iiiiiiiiiih!! hahah. åååå :) a men iaf jag är vaken så tidigt för ska handla mina sista julklappar idag! måste vara uppe i god tid. eller i god tid hade kanske vart om man började handla sina julklappar för ett bra tag sen men näej det blev inte så det här året heller fan. haha.

Jag skrev ingenting igår-kväll för jag orkade verkligen inte,
jag kom hem vid tre - halv fyra så.
Men såhära var min dag igår: okejs jag gick ju upp och så (skrev ju blogginlägg) typ och sen träffade jag alva och schtekis så åkte vi in till stan. Vi handlade lite grejer och sen mötte vi upp tina vid Åhléns. Det var så mkt folk så man kunde fan knappt andas men alla vi överlevde iaf så det var ju tur! Jag fick några julklappar köpta så det var ju bra/skönt. Sen vid fem typ åkte jag hem med schtekis. Bytte kläder och sminkade mig och så gick familjen till lisa. Det var vår familj, lisas och matildas. Vi åt massa mat (hihi tjockisar) och så typ spelade vi cluedo och kort och så hela natten. Vad föräldrarna höll på med behövde behöver vi inte gå in på ^ men dom hade nog trevligt iaf, det verkade ju som det haha. på vägen hem var det katastrof men som tur var så var det inga ute (förutom jerry och wille och dt kändes jättebra att träffa dom med mina nyktra föräldrar) men jag hade iaf theo i telefonen som kunde hjälpa mig genom mina svåra stunder. haha driver så farligt var det inte men jag hade iaf han på telefon :) men sen kom jag hem och somnade direkt typ. eller först sex-messade jag lite med theo hihi. så hoppas vi på att kalle inte har ngn dator på öland så att han slipper se dt hära! haha. fast shit a nu e kalleballe på öland och kmr inte hem förrän efter jul. cry*
Men man ska inte gråta över spilld mjölk eller vad man säger. även om det här inte alls har med mjölk att göra och jag vet inte ens vad som menas med det, haha men tyckte det lät bra och lite kul.

Nu är min mami, papi och sis och köper julgran. vi skulle ha gjort det i förrgår, och sen sköt vi fram det till igår, och sen sköt vi fram det till idag och idag är ju lixom absolut sista dagen. dom gick utan mig för jag låg och sov då typ så nu lär dom väll komma när som helst. MED EN JULGRAN, hihi julgran = jul. och imorgon är det julafton. e jag tjatig? nej på julen gör dt ingenting om man e tjatig. jul jul jul jul jul haha.

aja nu ringde schtekis (och för er som inte vet vem det är så är det anton m) och jag mååååste skynda mig nu. men jag bloggar igen när jag kommer hem :)
PUSSSSSSS!

Kommentarer
Postat av: emelie

hah, nej man kan inte säga det för mkt - jul jul jul !!

2007-12-23 @ 13:26:32
URL: http://emsau.blogg.se
Postat av: saga

nej preciiis! :)

2007-12-23 @ 13:34:23
URL: http://sagaf.blogg.se
Postat av: Malin

lät som en bra dag =)

2007-12-23 @ 21:19:53
URL: http://mmaaalin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0