Söndag kväll

Halli hallå!

Sitter och tittar på tv. Som jag för övrigt har gjort hela dagen typ. alva är tydligen hos sin farmor och farfar. haha varken jag eller tina hade en aning om att hon skulle dit, men men. fast jag har faktiskt inte suttit inne hela dagen för tina kom hit ett tag för att hon skulle hämta sin tröja. vi gick till konsum också eftersom hon behövde köpa lite mat och så, och sen tog vi ut pengar på bankomaten och så köpte hon comviq kompis på 7eleven. haha tänk vad man kan göra många grejer i hammarbyhöjden ;)

Jag vill ha en till garderob, men det får inte plats i mitt rum. Men nu har jag kommit på värsta bra grejen. Att mamma och pappa typ slänger sin nuvarande dator, så att dom kan köpa en ny bärbar. Så kan dom ha den i vardagsrummet typ. Där den förra datan stod kan vi nu få in en garderob till mig! jag är ett geni fan haha. Fast nu gäller det att få dom att gå med på det bara :)

puss

Kommentarer
Postat av: Tina

Tahaaa, vad rolig du är!
ja det är mkt man kan göra i hammarby, hitta världenssnyggaste tjejer (aaaa)
:)

2007-12-30 @ 21:47:14
URL: http://tinapour.blogg.se
Postat av: saga

haha presaajs ;)

2007-12-30 @ 21:49:29
URL: http://sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0