Söndag

Tja.

Jag vet att det låter jävligt deprimerande men fan nu är det sista dagen av helgen. Nu är den här helgen slut och nu börjar skolan igen. Fast det gör inget för det är ändå lov snart och fett chill i skolan just nu. Tänk att om exakt en vecka kommer vi tänka att det är julafton imorgon. shit det känns som att julafton är så långt bort, men nej nu är julen här människor! tro det eller ej faktiskt, men det är lika sant som att jag skriver ett blogginlägg nu. haha.

Vi var med älskade fotbollslaget och bowlade idag.
Vi åt hamburgare (IDAG IGEN, TJOCKIS) men vafan man kan ju inte säga nej när det bjuds på hamburgare lixom.
 Jag är sämst på bowling fast det gick ärligt rätt bra. visst jag var ju sämre än amanda och matilda som jag körde med/mot men jag var ändå typ bäst haha. eller bättre än alva och tina iaf och det var det viktigaste. moahaha!
lite osams med älskling men det fixar sig. <3

Nu ska jag se ifall vi har ngn läxa, men jag hoppas verkligen inte att vi har det. orkar inte med det helt enkelt. Shit imorrn får vi tillbaka engelskaprovet. jag hoppas att det går bra fast jag vet att det inte kommer göra det men aja det gör ingenting. + vi ska ha betygssnack i so, sv, ma, och no. eller jag vet inte om det var på både måndag och tisdag. aja det får vi väll se.

skriver kanske senare, annars imorrn. puss

ps. fick body butter från The Body Shop, av mami. SNEL HEST :)
image5

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0