Tisdag kväll

Shu bre!

Nu har jag nästan gjort klart hela hemprovet i HK! Jag är lite stolt faktiskt. Det enda jag behöver göra nu är att finslipa lite grann imorrn så att det ser bra ut. Kanske ska lägga till ngt mer. Aja får se om jag har tid och så imorrn.
Fast om jag tänker efter så borde jag ha tid. Jag skulle egentligen julshoppa
(A SHIT SNART ERE JUL!) med corradino men det blir inte så för jag känner att jag behöver plugga lite och fixa massa grejs. Men iaf jag var på teatern idag, det var faktiskt väldigt ruligt! Men det var sista gången kan man säga för nästa gång ska vi träffas typ alla teatergrupper och fika och sånt. Det blir nog trevligt. Men vi har inte hunnit klart med pjäsen så vi ska fortsätta med den efter jul. Det är en barnpjäs (vi valde den för att vi ska kunna spela upp den för massor av låg och mellanstadie-klasser) och det tar rätt lång tid att köra igenom hela så vi får fortsätta efter jul. Det blir nog bra det :)

Men nu är jag lite orolig för jag såg precis Desperate Housewives och det är en tjej eller kvinna eller ja what ever som håller inne på värsta hemligheten och man har inte fått reda på vad det är för något fast det har vart typ hundra avsnitt. Jag håller på att dö av spänning, fast jag vet inte om jag vill veta. Det kanske är ngt jättejobbigt så man känner att det förstör allting om man får reda på det. Och det vill man ju verkligen inte!

Jag och sis' har bestämt att vi ska baka pepparkakor på fredag eller lördag! JULMYS
Nu ska jag läsa Harry Potter <3 pussis.

Kommentarer
Postat av: nelly

saga, nu har jag skaffat blogg nnells.blogg.se thihi :)

2007-12-12 @ 15:42:12
URL: http://nnells
Postat av: saga

åh! :)

2007-12-12 @ 21:57:16
URL: http://sagaf.blogg.se
Postat av: Jenny corradino.

du överger mig för plugg .. de ska jag komma ihåg .. hihi

2007-12-14 @ 17:17:59
Postat av: saga

ja e ledsen hest över det

2007-12-14 @ 20:58:06
URL: http://sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0