Tisdag

hejsan svejsan!

Idag är alltså dan efter dopparedan, om man nu kan säga så haha. Men dt är dagen efter julafton och nu är det typ ett år kvar till det blir julafton igen. jag är inte negativ det är bara fakta lixom :) fast om jag ska vara ärlig så känns det jävligt deprimerande. haha aja.

Men iaf la familia åkte till lidingö där kusinerna bor. mormor och morfar var även där. vi började med att se kalle anka för det började nästan precis strax efter att vi hade kommit dit. Men vi orkade inte se hela så vi började öppna julklapparna. haha det var enormt många paket :)
Första paketet var från mormor och morfar, fast mest ifrån morfar tror jag. Det var att vi fick 100 aktier var inom ericsson. alltså jag fattar inte riktigt det där med aktier men kalle sa att det är pengar som inte finns typ. som kan sjunka och stiga i värde. Sen fick jag bla en klockradio ellre vad det heter som kan visa tiden i taket och så, och så ska jag och min kusin få gå på spa, och så presentkort på åhléns och på en väska och gina tricot och kläder och smycken och smink och dansmatta (fast den var nog lite mer till sis än mig men) och egen skrivare plus ett paket med massa färgpatroner eller vad det heter haha och så extra minne till datan så den blir typ dubbelt så snabb och jussste jag fick min älskade bajenhalsduk som jag så gärna ville ha! och typ lite andra smågrejer. fick även lovikavantar som var ett måste :) Det var en lyckad jul fast blev arg för min lillasyster fick digitalkamera och mobil fast hon inte ens önskat sig det. men men thats life typ. David min kusin fick guitarr hero så dt körde vi typ hela kvällen fast efter ett tag vart det lite långtråkigt. Det som förstörde var även att det blev en grön jul, inte vit som man hade hoppats på. Men nu längtar man till alla affärer öppnar igen så man kan shoppa som en galning på mellandagsrean :) mami har även lovat mig en adidaströja så måste hitta en snygg sådan!

Vi får se vad jag hittar på idag. Mami & papi är ute och går och har typ varit borta i timmar men riktigt så pigg är man ju inte så jag lär väll sitta hemma hela dagen haha. men jag e sur för min digitalkamera är på reparation men den var så dålig så den blir aldrig bra typ det e skitsegt och jag vill ha tillbaka den nu nu nu! Men igår fick sis stå för fotograferingen iaf så slänger in lite bilder. puss på er, och ha en fortsatt god jul. Och va snäll! :)

       
bild 1. saga bild 2. mormor och elina bild 3. morfar och pappa bild 4. saga och elina


Kommentarer
Postat av: linn

hah låter som en lyckad jul ;)pusss

2007-12-25 @ 18:28:52
URL: http://linnenekvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0