Tors natt - Fre

HOLAAA!

JUUUUUUUUULLLOOOOOOOOOOOV WOHOOO!
Är så otroligt glad över att jullovet äntligen är här. Dt skulle ju vart korridorsfest egentligen men eftersom det misstänktes att det skulle bli alkohol efteråt ställdes allting in. Men jag träffade theo, alma och elis istället så det var faktiskt trevligt :) men tidigare idag (vi slutade ju efter lunch efter att ha fikat och fått slutbetygen!) a iaf så var jag och tina på eller i eller vad man nu säger, globen. vi skulle in till stan men så har vi inte varit i/på globen på åratal typ så då tänkte vi att vi skulle dit och äta på donken och köpa lite julklapp's :)
Jag köpte dassboken till pappa hahha han lär bli asglad. han kmr bergis läsa den till han kan hela utantill eller nåt i den stilen. Men så köpte jag smink åt mig själv också. jag vet man ska inte köpa grejer till sig själv så här nära jul men mamma tyckte att jag hade vart så duktig i skolan och bla bla så då sa hon att jag var värd det. så faktiskt så köpte jag ju inte det till mig själv utan det var ju hon som gav det lixom.

I skolan började vi med att kolla på (som tradition) julspel. Lärarna gör ju sina teatrar och jag tyckte dt var lite trist att micke inte var den dära hoppande grejen. fast han var rätt söt ändå med sitt paraply haha. men sen fikade vi ju och fick betygen!!! jag fick MVG i idrott och e jävligt stolt haha. trodde inte jag skulle få det så det var asnajs ju. sen fick jag ett G i so (så nu e jag sur på malin, SV/SO lärare) men resten VG. Helt okej terminsbetyg om man säger så. fast dt var lite pinsamt jag hade 7 timmars ogiltig frånvaro. Dem måste ha tagit fel på när jag har vart sjuk eller något för så ofta kommer jag ju inte försent att jag kmr upp i 7 timmar hallåå. jaja orkar inte bry mig om det nu, det är ju lov förfan :D


Allting har varit upp och ner nu senaste tiden och dt är en massa jävla grejer och jag hänger fan inte ens med i mitt eget liv. hum dt är ju lite skumt men a vafan. men saker och ting börjar väll ordna upp sig nu så vi får väll hoppas på det bästa. nu ska jag ta och göra mig i ordning. puss!


Kommentarer
Postat av: nelly

du är så duktig såå älskling :)

2007-12-21 @ 20:29:07
URL: http://nnells.blogg.se
Postat av: saga

fast du e bättre :)

2007-12-22 @ 00:22:37
URL: http://sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0