Torsdag (Lucia!)

hej alla gglaaada :)

Idag är det lucia faktiskt. Fast det tror jag ni vet men ^
jag har hicka. Det är jättejobbigt, ja bara sitter här och hoppar upp och ner hela tiden typ. uuscha för hicka. Men aja iaf, imorse var det luciatåg. Det var väll fint och sådär, fast man hörde ändå bara Marianne eller vad hon heter (läraren). På SO'n skulle man lämna in sitt fördjupningsprojekt men jag kände att jag behövde göra framsidan hemma för den blev inte riktigt så bra som jag hade tänkt mig, så det är dt jag sitter och håller på med nu!
haha det blir fan inte mke finare än den förra men jag är glad endå. För vi gjorde massor med lussekatter på hk'n så dt får bli mitt mellis hah.
Jag skulle ha haft betygsnack på idrotten idag men det blev inte så,
ska typ ha det nästa ons. i stället.
Vi får se hur dt går och vad hon säger, hoppas det går bra!
Lämnade in hemprovet i hk idag. Skrev ner det för hand så att det skulle bli lite mer, fast det vart knappt ngn skillnad mellan min skrift och dataskriften hhaa. Men så får vi ser hur det går dära, fast vi får typ inte tillbaks det provet förrän efter jullovet. ÅH, JULLLLLLOOOOV! seriöst inte många dgr kvar nu.
Jusssste! Dom som hade NO idag sa att förhöret var fett lätt och att man bara behövde välja rätt svar av tre svarsallternativ. 1 X 2 lixom. Så det blir nog bra dt hära. känns jävligt lättande.

DET SNÖAR. belive it or not, men det är sant. hihi det trodde man inte. Fast imorse var det så pisskallt så att man knappt visste var man skulle ta vägen fan, så dt var ju inte helt konstigt att de kmr snö nu :) åå ja älskar snö. Det är iskallt men ändå mysigt lixom. Nästan så man blir sugen att gå ut och göra en snöängel eller nåt thihi. Fast nej jag ska inte skämma ut mej, ja stannar inne. (+ att det nog inte är så pass mkt snö att man kan göra en snöängel)

Got to go, byeee <3

Kommentarer
Postat av: emelie

men gud, haha jag märkte inte ens att det snöade. xd aja, man kan inte märka allt här i livet *asg*
kram på dejj

2007-12-13 @ 17:25:01
URL: http://emsau.blogg.se
Postat av: saga

haha nej men precis ^

2007-12-14 @ 15:57:48
URL: http://sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0