Torsdag

hellå! (:

Idag väckte mami mig typ föör tidigt. Hon skulle till sickla och byta ngt från claes ohlson. Hon tyckte att jag absoluuuut borde följa med, det kunde bli jättekul. ähum jovisst superroligt! .. Aja men jag följde med iaf. Tittade efter en väska på Åhléns men nej, det finns typ inte en enda väska som jag vill ha. Jag får fortsätta leta. Men iaf sen gick vi till stadium och där ifrån fick jag en adidaströja :) ganska dåligt utbud av adidasar' där men jag hittade en som jag ville ha till slut! Vi tittade på mobiler och nu tror jag att jag vet vilken jag vill ha. Det är en sony ericson som inte har kommit ut än utan kmr typ i februari. Antingen den eller uppföljaren till nokias nya musikmobil som också kmr ut i februari.
Sen gick vi och köpte vitlöksbaguetter haha. det är mumsigt som fan alltså. haha. Vi gick hem typ efter det och när jag kom hem installerade jag skrivaren jag fick i julklapp. Den är grymt mkt bättre än den andra. Fast innan jag installerade den så tappade jag ett mjölkpaket så nu har vi mjölk i hela köket haha. Fast mami håller på och skurar upp det. Tack, då slipper jag göra det.

PUSS

                           
                          adidas           nokia 5610 red     Sony Ericsson w580i pink 
(dock inte den färgen)                                                          


Kommentarer
Postat av: nelly

ååh, jag har också kollat på den dära sony ericsson :) schnyyygg. men du, vad blev det för färg på adidaströjan ? puss älsk

2007-12-27 @ 18:11:57
URL: http://nnells.blogg.se
Postat av: saga

ah :) röd!

2007-12-27 @ 18:14:37
URL: http://sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0