Onsdag

Heej :)

Nu är jag hemma, tidigt för en gångs skull. Fast fick faktiskt stanna i skolan idag också, var tvungen att göra ett noprov som jag missat när jag var sjuk. Men jag börjar komma ikapp nu med alla grejer som jag missade då, bra!

Det var kul idag på svenskan, för då fick vi skriva en sida om hur vi ville ha det i framtiden. Hur vi ville bo, vem/vilka vi skulle bo med. Hur vår partner skulle se ut och hur han/hon skulle vara, hur många barn vi skulle ha. Var vi skulle bo, och hur vår ekonomi skulle vara och aa typ massa sånt. De va rätt kul faktiskt ;)

Men nu ska jag köra tetris (tönt) puss! :D

image204

Kommentarer
Postat av: amanda

hur gick provet sen då? :)

2008-04-16 @ 17:17:29
URL: http://tsm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0