hej jag heter saga

Jag är väldigt trött nu efter att ha spelat fotboll hela dagen. Men ja, den här astuffa listan är de enda jag har att komma med ;P

Personligt
Namn: Saga
Födelsedag: 19 maj
Smeknamn: Har inga tror jag ..
Ögonfärg: brun
Hårfärg: rödbrun (orange?)
Längd: runt 165 cm
Höger/vänsterhänt: vänster!
Stjärntecken: oxe
Skostorlek: 36-37
Är dina föräldrar skilda: nej :)
Dålig vana: gillar godis väldigt mycket. ganska dålig vana

Favorit
Färg: guld e väldigt fint tycker jag
Sport: fotboll
Godis: Bubblizz haha. ni vet rosablåa sura flaskor
Affär: H&M, BikBok
Helgdag: lördagar
Årstid: vår = födelsedag

Har du någonsin
Varit kär: jadå
Rymt hemifrån: nej
sovit utomhus: räknas det om man sovit i tält?
Spytt i skolan: nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag: ja
Varit på scen: ja
Retats: jaa de e väl roligt :D

Du
Svär: ja
Sjunger bra: jag e king!
Duschar dagligen: ja
Vill gifta dig: jaa :)
Kommer överens med dina föräldrar: jo ganska bra tycker jag nog!
Äger en iPod: ja
Sover med gosedjur: ja grodan ;) (fast han e så stor så får oftast ligga på golvet)

This or That
Pepsi/Cola: julmust!
Mc donalds/Burger king: macceee donken
Choklad/vanilj: varför inte Choklad/Vit Choklad? då väljer jag vit choklad
Jordgubbar/Blåbär: det var svårt .. jordgubbar endå
Kött/vegetarian: äter kött gillar vegetariskt
Tv/Film: inte så mycket teve
Adidas/Nike: adidas
Kakor/Paj: paj

Kan du
Gå ner i splitt: nej. vet inte skillnad på splitt och spagat heller
Skriva med båda händerna: ja fast med högern blir det jobbigt
Vissla: ja
Blåsa en bubbla: med tuggummi? ja
Ha dina ögon i kors: ja
Nudda näsan med tungan: e rätt långt ifrån tror jag

Vem var den sista personen
Du nuddade: Calla
Du pratade i telefon med: Alva
Du kramade: Calla
Du skällde på: vet faktiskt inte
Du sportade med: fotbollslaget

Senaste du
Skrattade: nyss när jag och mamma spelade tetris :P
Grät: inte idag iaf :)
Filmen du såg: Mamma Mia

Var är du
Vad ser du utanför köksfönstret: våran gräsmatta, en grusväg och sedan hela gärdet (låter som ja bor på landet ju)
Lyssnar du på musik nu: nej
Vad har du på dig: strumpisar och en tjocktröja
Vad är det på din musmatta: trodde det stod studsmatta först haha. men har ingen musmatta

Övrigt
Hur många kuddar sover du med: fyra
Dricker du mjölk: ja
Personer du hatar mest: -
Vad borde man uppfinna: sticknålar med mätsticka som mamsen sa. fast det kanske finns redan
Är du ett hälsofreak: kör gi-metoden så ja. skoja ;)
Värsta vädret: gillar inte slask så mycket men det är bra att vädret växlar

pussar!

Kommentarer
Postat av: ERIK

jahaja :)



vad gör durå? :)

2008-12-30 @ 00:26:58
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: mirf

Grym lista...håller på att hosta svimkik!!!pussss

2009-01-02 @ 03:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0