Fredag

Jao, blir mitt första inlägg i februari 08' dt hära då ^
Dt är fredag och jag har pluggat efter skolan, haha shit - no life. Men med utegångsförbud å grejs finns det inte mycket annat att göra. Jag fixade mina naglar igårkväll (fransk manikyr) men märkte att det behövde finslipas lite, så har även gjort det sen jag kom hem. Vi får se vad jag hittar på ikväll, inte så mycket antagligen haha. Men fick förresten en påminnelse om bilderna från jullovet då jag och Alva var på landet, att jag lovat lägga upp dem här. Men om jag bara sitter hemma ikväll så kanske jag kan orka ladda in dem och lägga upp de hära :)

http://www.SuperGratis.se/?r=31310
Bli förresten medlem här, jag är.
Vet inte riktigt vad det innebär men kan garantera att det är helt gratis!
puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0