Lördag

Så, kom precis in. Var och åt på malmgrenska som sagt :) Dt var mycket gott thihi. Men måste bara berätta! När jag och tina kom till alva igår så skulle vi gå på en promenad. Så gick vi lite och sen på vägen hem stannar en taxi rätt nära oss. Ur taxin kommer ingen mindre än Danny! Haha han kom direkt från Let's Dance lixom. Vi hade ju sett honom på Tv typ en halvtimma tidigare. Men i alla fall, så sprang han hemmåt men alva tyckte att vi skulle springa efter, så då gjorde vi det. Och innan han gick in i sitt hus så vände han sig om och VINKADE åt oss!! Haha vi typ blev helt till oss och grejer men aah shit. Haha typ andra gången jag och tina stöter på honom på typ en vecka lixom. Men det var verkligen ingen annan där och han verkligen vinkade. Inte diskret eller nåt alls utan värsta galna vinkningen. haha! ;D Men nu ska jag äta Ben & Jerrys (tjockis) och se tv lr något. Pussar

image85 

alva & saga               tinus         
bland flyttkartonger ^                                 

Kommentarer
Postat av: Tina

Haha, vi hade så kul , men visst är jag het på bilden :O? (ironi)

2008-02-09 @ 21:03:31
URL: http://tinapour.blogg.se
Postat av: emelie

GOSH :D

2008-02-09 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0