Lördag

Hej människor! :)

Alva sov här i natt, vi hade riktigt trevl haha. På morgonen, eller a typ runt kl 14 kom tina hit, så drog vi in till stan. Jag köpte ett par pumps från Din sko och så bytte jag mina vita till rätt stl. Kom hem med ett par 37'or förut vilket var för stort så. Men nu är det fixat iaf.
Det tog över en timma för mig och tina att ta oss hem från tc, för det var massa förseningar. Det var typ 45 minuter innan Skarpnäcktuben skulle komma men vi lyckades ta oss till Skärmarbrink tillslut och kunde gå hem där ifrån. Men skönt att vi kom hem iaf, haha ^

 
skorna :)

  
    svenskt ^                alva          tina & jag

    
sen hade jag och tina kul när vi väntade på tuben

Kommentarer
Postat av: tina

HAHA, fett söööta vi e! :)§

2008-02-29 @ 23:39:30
URL: http://tinapour.blogg.se
Postat av: Anonym

mohaha jaarå! ;D

2008-03-01 @ 15:38:48
Postat av: emelie

trevligt ;) nyfiken på att se hur skorna ser ut på, skulle du kunna lägga in en bild :D ?

2008-03-02 @ 12:56:06
URL: http://empaa.webblogg.se
Postat av: saga

så fort jag får tid till det! ;D

2008-03-03 @ 17:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0