Måndag

tja.

Är sjuk, så inge plugg för mig idag inte. Skönt, fast det är iof bara trist att ligga hemma men. Har tänkt plugga inför no'provet men orkar inte. Har ont i hela kroppen så orkar inte resa mig ifrån sängen. Var uppe förut och hämtade datan så nu kan jag bara ligga hära och typ blogga ^


Snodde den här från JNY

Höger- eller vänsterhänt: vänsterhänt
Humör just nu: inte så bra
Favoritgodis: godisförbud så
Kläder just nu: en stor tshirt
Musik just nu: the voice
Sommarplaner: t & a 24/7
Hur många kuddar sover du med: fem stycken ^
Spelar du nåt instrument: lär mig gitarr
Morgon- eller nattmänniska: nattmänniska
Vem är viktigast för dig: det finns flera
Bio eller promenad: vet faktiskt inte
Är du kittlig:  nej inte aaalls
Snarkar du: haha vet inte
Stjärntecken: oxe
Äckligaste insekten: pissmyror
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? kunna trolla (superkraft?)
Vad vill du jobba som? ngt ekonomigrejs
Stökigt eller välstädat? välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? aldrig
Gillar du att sjunga? klart ja gör :)
Anser du att du är stark? ja världens starkaste kvinna ..
Vad gör du om du får hicka? böjer huvet ner haha
Vad längtar du mest efter just nu? sommarn, och bli frisk!


Kommentarer
Postat av: tina

Haha, hoppas du blir frisk till imorgon gummsi :)

2008-02-11 @ 22:50:55
URL: http://tinapour.blogg.se
Postat av: saga

tack älskling.

2008-02-12 @ 17:49:01
URL: http://www.sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0