Tisdag

Nu är jag sur sur sur. Skrev ett överdrivet långt inlägg och sen dog datan. KUL JUL lixom. GAAH. Jaja, men jag kom hem typ nyss (eller dt var nyss när jag skrev det andra inlägget) men what ever. Jag var på stan med mamsen, eftersom jag har utegångsförbud måste hon vara med. Men det var ganska trevligt iaf :) Jag köpte Isadora bronzing powder, Loreal Telescopic mascara och två par örhängen. Så nu känns dt bra att jag har det gjort lixom ;D Såg ett par pumps från Zara också som var helt sjukt snygga. Ett måste egentligen, men vill inte ha ett par röda skor förrän jag hittar en röd snygg väska. Men nu måste jag läsa min bok. Ska ha läst ut den till imorgon och jag har knappt börjat, bra Saga. Men får läsa skitsnabbt ;)

Förresten! Dagens:

Dagens humör: uh    
Dagens mående: okej  
Dagens borde: läsa boken
Dagens frisyr: toffs
Dagens klädsel: vita jeans, rosa jl, vit halsduk typ
Dagens planer: TV och läsa
Dagens längtan: Gossip Girl
Dagens fundering: spa med kussen?
Dagens beroende: sömn
Dagens tråkigaste: typ vetnte.
Dagens tidning: DN      
Dagens låt: -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0