Torsdag

Nu sitter jag här och äter frukost. Sovmorgon idag, skönt! Har idrott som första lektion så ska ta mig ner till ip och åka skridskor. Ska träffa nelly på vägen :) Har musik idag wihoo. haha jag vet inte riktigt vad det är, om det är robins otroligt roliga skämt eller om det är något annat, men fan va musik e roligt alltså. Men ska skynda mig lite nu, vill ju inte komma försent till nelly ;)

Ha en bäst dag! PUSS

Dagens humör: glader faktiskt   
Dagens mående: bra, fast vädret suger 
Dagens borde: engelska bokrapporten
Dagens frisyr: bara utsläppt
Dagens klädsel: svarta jeans, rosa vringad tshirt
Dagens planer: plugga plugga
Dagens längtan: helgen!
Dagens fundering: klippa mig?
Dagens beroende: inget typ
Dagens tråkigaste: 2 tim so
Dagens tidning: SvD  
Dagens låt: Girl


Kommentarer
Postat av: Jonna

ha en bra dag dumed:)!

2008-02-07 @ 10:51:38
URL: http://JONNAat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0