Fredag

HEEJ

..och äntligen är det helg!!
Haha gud jag har verkligen längtat, fast är ändå rätt upptagen. Har en hel del konfirmations-möten som är obligatoriska och näej jag kommer knappt hinna med ngt annat känns det som ^ men jo jag ska hinna göra massa grejer, det måste jag bara.

Vi dissekerade grishjärtan idag på No'n. Helt hemskt, både lukten och synen. Höll verkligen på att spy, usch nej det var inte alls roligt. Vill inte äta kött på ett bra tag framöver, tack så hemskt mycket kära no'lärare.
No'n var iaf sista lektionen för dagen och efteråt åkte vi, några stycken, till kärrtorp. Där uträttade vi några sysslor och sen åkte vi hem igen typ. Jag kan inte äta något fastän jag är hungrig, för jag kan inte sluta tänka på det dära hjärtat.
Men vi får se vad jag hittar på ikväll, har ju konfa imorgon kl 10.
hörssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0