Lördag nu

Tjollahoppsan haha

Nu är kl typ sex tror jag. Varken jag eller alva är jättetrött (konstigt nog) så vi har inte tänkt sova än riktigt. Nu börjar det bli varmt här i stugan och riktigt bekvämt faktiskt. Hela kvällen har gått så fort, lixom. Vi har typ ägnat den åt att tjockisäta onyttigheter som chips typ, och så har vi sjungit schlagerkaraoke haha. Vi har även kollat på massa youtubeklipp och har ett som jag verkligen kan rekomendera! Ska fixa ett inlägg med det klippet senare, men det är iaf från Melodifestivalen 2007 (haha jag vet, vrf kollar man på videos från det?) Men alla tjejer, jag svär, man smälter. Magnus Carlsson och Andreas Lundstedt från Alcazar är too hot. Lägg speciellt märke till dera "ögonbrynslyft" haha. Nej nu ska vi ut i skogen och kissa (för toaletten är inlåst i andra huset, så att säga) Ska inte glömma att lägga in videon sen, men annars äre bara att söka på Alcazar - Not a sinner nor a saint (på youtube) PUSS!


Kommentarer
Postat av: Totte

haha gå o lägg er:) ska jag säga (a)

2008-01-05 @ 06:08:28
URL: http://Tottesa.blogg.se
Postat av: Anonym

precis, du ska inte säga nåt :)

2008-01-05 @ 18:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0