Lördag

hejsan!

Sitter här med Alva, vi kom nyss in typ. Vi har varit ute i mörkret och åkt snowraser haha. Mamma väckte oss kl halv fyra, så det bläv inte så många timmar vi sov (la oss halv nio i morse) men lite fick vi sova. Sen åt vi frukost typ och måste bara berätta en skitkul grej som hände. Vi hade värmeljus tända och helt plötsligt så började ett ljus att brinna väldigt mkt. Blev värsta stora lågan lixom. A och efter ett tag så började det brinna i hela bottenlagret av värmeljuset lixom. Det var som att hela den där folieformen som själva ljuset är i började brinna. Lågorna var typ 1,5 dm höga haha. Jag och alva tänkte lixom att det bara var själva "slutspörten" av ljuset och att efter det så skulle det lixom släckas. Vi tyckte det var rätt häftigt så jag skulle visa pappa. S: pappa titta va fint, men shit vad det brinner. P: OJ SHIT D KAN TYP EXPOLDERA DT MÅSTE SLÄCKAS. A då så skulle pappa släcka ljuset så råka han välta det så bläv det stearin på hela golvet! hahaa okej inte riktigt hela golvet men det syntes så mycket för stearinet var helt svart eftersom det hade bränts när det brann så mycket typ. haha ja det var en riktigt händelserik frukost ^ Men efter frukosten sov vi lite, och sen gick vi som sagt ut. Nu är vi inne igen och ska väll äta middag snart (fast e typ som våran lunch men) Men sen måste jag ba säga en sista grej: KOLLA PÅ YOUTUBE-KLIPPET SOM FINNS I MITT FÖRRA INLÄGG! Men ah hejdå <3 puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0