Måndag

Sov inte överdrivet mycket i natt direkt, så var lite jobbigt att gå upp imorse. Skulle passa sis' så var uppe vid tio - halv elva typ. Men vi låg ändå bara och såg på tv så det var ju rätt chill. Men sen träffade jag alva. Hon kom förbi så tog vi en promenad och tog sen tuben in till stan. Vi bara åkte och skulle se var vi hamnade eller nåt. Haha en skitläskig snubbe började snacka med oss typ men han var bara skumm och man fatta knappt vad han snackade om. Men sen gick vi till min mammas jobb iaf och drack varm choklad. Sen gick vi runt och tittade i affärer typ. Sen skulle vi hem men hade inget att åka på asso inget kort så vi kunde inte ta tuben direkt utan fick gå till kungsträdgården. Där satt två sköna snubbar som var från Afrika och vi försökte lära dom svenska typ. Det var rätt roligt faktiskt haha. A men sen åkte vi hem igen, och nu sitter jag hära. förresten vi träffade kalle & wille ngnstans mellan att jag vaknade och att vi åkte in till stan ^

Men nu ska jag sova lite haha. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0