Måndag

HEJSAN

Har inte bloggat på hur länge som helst känns det som, men har inte hunnit + att mitt internet som sagt inte har funkat som det ska. Men nu är allt okej igen och jag kmr fortsätta blogga som vanligt!

Idag har jag vart i skolan, ganska skön dag för att vara måndag ändå. Fast spanska är ju inte direkt det roligaste om man säger så. Men har ju bara engelska efter lunch så det är ju en kort dag. Och det är alltid chill med korta dagar :) sen segade vi (jag, alva och tina) hemmåt. Vi hade massor att prata om eftersom tina vart i Egypten. Äntligen är hon hemma, jippie! Men iaf när jag kom hem läste jag ut Harry Potter! Hade nästan glömt bort den men började läsa igen för några dagar sen. Den blev ju otroligt mycket mer spännande på slutet och jag både grät och garvade faktiskt ^ hur det slutar vill jag ju inte säga, ifall ngn som inte läst ut den skulle titta hära. Men den är ju (precis som de andra harry-böckerna) värd att läsa! Jag läste för övrigt den på svenska men har läst de andra böckerna på engelska. Ska göra samma med den hära :)


Harry Potter och Dödsrelikerna

Höres, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0