Onsdag

TJA!

Var med Nelly Pelly älskling :) vi hade jättetrevligt! Vi var först i björkhagen och gjorde vad som behövde göras haha, sen gick vi hem till hon. efter ett tag gick vi till mig och åt, och spelade gitarr faktiskt. Vi börjar bli riktigt bra haha. Sen träffade vi Hanna och Alma ute, och träffade även på kalle, tim, wille och jerry typ. det är så jäkla kallt ute så man vet ju knappt var man ska ta vägen. jo inomhus haha. men nu sitter jag här och äter apelsin. jag är så fruktansvärt sugen på godis, men har ca 10 månader kvar på mitt godislöfte. GAAAH JA DÖR. nej det gör jag inte, men nära på faktiskt. Imorgon ville mami typ hitta på ngt med mig och sis men näej jag vill till stan. för på fredag åker jag ju till landet med alva och kanske tina så då blire lixom inge stan där inte ^ aja vi får väll se hur det blir. PUSSIS

Kommentarer
Postat av: nelly

mke trevligt älskling thihi :)

2008-01-03 @ 20:19:22
URL: http://nnells.blogg.se
Postat av: saga

jaarå :)

2008-01-03 @ 20:33:16
URL: http://sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0