Söndag

Hejsan svejsan

Det är ju som lördag kväll men a det är ju lixom söndag, men what ever. Vi ska upp tidigt imorrn (ett) eftersom vi ska åka hem typ, så vi måste egentligen gå och lägga oss tidigt. Nu är klockan över halv fem och vi har lixom inte lagt oss än, men herre gud man har ju inte riktigt lov för att sova. Eller jo? aja hahaha. Jag och alva har varit barnvakt åt Algot. Algot är en fluga som vi hittade som var skadad. Fast vi var inga bra barnvakter för nu har vi tappat bort äcklet. haha förlåt. aja vi ska begravning imorgon hahaha. men vi har typ tjockisätit som vanligt idag. nu orkar jag inte ha på datan för den e så varm så mina ben bränns typ sönder. alltså jag har datan i knät (och alla bryr sig)
puss hej, vi hörs imorgon.

Kommentarer
Postat av: emelie

påminner lite om Evert xD haha

2008-01-06 @ 16:34:45
URL: http://emsau.blogg.se
Postat av: saga

haha mjo faktiskt ;)

2008-01-06 @ 16:52:46
URL: http://www.sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0