Tisdag

Hejsan :)

Idag gick jag upp jättetidigt, och träffade Nelly och Linn redan klockan 12 i björkhagen. Vi åkte till Tc och skulle shoppa. Jag köpte en jacka (typ en skepparkavaj) som var på rea. Den hade kostat 700 kronor så. Jag älskar rea :) Men jag köpte även ett par jättesöta ballerina och en väska i samma färg. Hittar ingen bild på varken väskan eller jackan men däremot på skorna. Vi fikade på Moda (fiket på H&M) och hade riktigt trevligt. Sen åkte vi hem till Hanna och där satt vi och pratade + åt jättegoda lussebullar :D Sen åkte jag hem och nu sitter jag hära. Är jättetrött och det är kanske lika bra att gå och lägga sig tidigt, så att man får lite bättre dygnsrytm eller vad det heter. vända tillbaka dygnet lixom. Fungerade inte så bra igår som jag hade tänkt mig, hehe.

ÅH VAD JA SAKNAR TINA!
Ska äta nu, pussis.

image35
(De ser mer silvriga ut än vad de är egentligen. Är lite mer metallic)

Kommentarer
Postat av: nelly

ruuligt idag älskling :)

2008-01-08 @ 22:18:15
URL: http://nnells.blogg.se
Postat av: saga

ja verkligen :)

2008-01-08 @ 22:43:23
URL: http://www.sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0