Torsdag

Halloj ^

Segade mig hem från skolan som vanligt .. fast idag tog det extra lång tid och det berodde nog på att två småungar attackerade oss. Drog i håret, väskorna och bara höll fast oss. Sen sa jag att dom skulle gå tillbaka till dagis och då blev dem jättesura. De var ju så stora, och gick inte på dagis ^ haha men när jag kom hem så broderade jag. Haha alltså inte så att jag gjorde det frivilligt utan det är för att jag inte kommer hinna klart med mitt broderi på slöjden annars, så måste göra hemma. Men nu skulle jag behöva plugga, men det hinner jag inte för jag ska till IKEA! Mitt rum ska ju göras om så jag ska typ få inspiration, som mamma säger. Men innan jag drar måste jag bara säga att jag fick VG som slutbetyg i Hemkunskap! Jag höjde mig alltså ;)

aja, pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0