Måndag

hejs!

Började helgen med svenskalektion, och redovisning. Eller inte redovisning direkt, utan tal. Jag var extremt nervös men kändes helt okej ändå, får hoppas på att det vart bra. Sen var det en helt lugn skoldag, var med tina efteråt. Vi typ satt hemma och åt mat mohaha. Nej men sen åkte jag till farsta och hon drog hem till sig. Nu ska jag plugga, har massa prov dem närmsta veckorna känns det som. Musikprov på tors. Ekonomiförhör på tors också, spanskaprov nästa onsdag. Haha det var nog inget mer, kmr inte på det nu i alla fall. Men endå, känns som att de e mycket. :)
 Lite senare, kl 21, är det American Idol på fyran och CSI på femman, så får väll zappa ^

PUSS!
ps. ska förresten börja med att ha med minst en bild eller filmklipp i varje inlägg, påminn mig om jag av ngn anledning skulle glömma bort det! :)


haha morot


Kommentarer
Postat av: emelie

svar: asså dt är jätteläskigt' jag har ett minne lixom. aja, haha puss

2008-03-10 @ 20:33:36
URL: http://empaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0