Onsdag, senare

hej hopp, gummisnopp!

Nu kom jag precis hem ifrån Kista Galleria. Jag har bara varit där en enda gång förut och ätit mat, men det var faktiskt första gången som jag var där för att shoppa. Det var så enormt stort och det var ju jättesvårt att hitta haha. Men det fanns många bra affärer där så det var bra. Men jag som hade tänkt mig att det skulle vara skönt att shoppa nu när alla hade handlat klart sina julklappar lixom, men det var minst lika mycket folk. Typ hela stockholm var och mellandagsreashoppade ^ aja men jag köpte två stycken linnen/festtoppar. Den ena var ett typ silvrigt linne ifrån Gina Tricot. Fick ju presentkort dit i julklapp så använde en liten del av det. Det andra var ett lila linne som jag för övrigt har bloggat om förut. (länk) Men nu var det iaf nedsänkt till halva priset så då kunde jag inte låta bli. Finns på H&M i grå, lila och svart typ. Jag vill/måste ha en ny väska, så jag letar efter en. Men hittils har jag inte hittat någon som jag vill ha, tips på bra väskaffärer?
Men jag var iaf i kista med mami och vi tog och fikade.
Det var väldigt mysigt (och gott!) faktiskt. Sen fick papi komma och hämta oss, han jobbar ändå i närheten så :)

Nu ska jag äta. PUSS <3


linnet ifrån H&M.
hittade tyvärr ingen bild på linnet från GT


Kommentarer
Postat av: emelie

naajs :D

2007-12-26 @ 20:32:49
URL: http://emsau.blogg.se
Postat av: Babsan

låter trevligt ;P
och skitsnyggt linne :D

2007-12-26 @ 23:09:19
URL: http://baabs.webblogg.se
Postat av: saga

thx (:

2007-12-26 @ 23:47:57
URL: http://sagaf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0